preskoči na sadržaj

Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka

Login
Obavijesti za maturante
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

MZO natječaji
RSS
13.11.2019. 13:23
Objava Javnog poziva osnovnim i srednjim školama za izradu videonajave književnog djela po izboru
Rok: 1. veljače 2020.

08.11.2019. 08:59
Raspisan natječaj za Nacionalni program stipendiranja ,,Za žene u znanosti" 2020.
Rok: 29. studenoga 2019.

07.11.2019. 10:57
Javni natječaj za izbor kandidata za članove Radne skupine za izradu Nacrta prijedloga kurikuluma nastavnog predmeta Geologije
Rok: 23. studenoga 2019.

06.11.2019. 12:38
Javni poziv za predlaganje članova stručnih povjerenstava za prosudbu udžbenika za osnovnu i srednju školu
Rok: 31. prosinca 2019. Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Javni poziv za predlaganje članova stručnih povjerenstava za prosudbu udžbenika za osnovnu i srednju školu.

06.11.2019. 10:51
Odluka o djelomičnoj obustavi postupka prijama na određeno vrijeme
Oglas je objavljen na web stranici Ministarstva uprave i web stranici Ministarstva znanosti i obrazovanja dana 7. veljače 2019. godine, te u Biltenu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, broj 27, od 7. veljaće 2019. godine.

Korisni linkovi

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 9. 2014.

Ukupno: 876147
Ovaj mjesec: 4452
Ovaj tjedan: 1075
Danas: 94
 

ZAŠTO SAM DOBIO/LA 5?

Odličan ili 5 -  u potpunosti i s razumijevanjem odgovaram na postavljena pitanja. Potpuno, uredno, kvalitativno i kvantitativno izrađujem pisane i praktične zadatke  i dokumente, pokazujem kreativnost, samostalnost i sposobnost prosudbe činjenica i gradiva, u stanju sam kroz rad uočiti značenje,  protumačiti i prikazati zakonitosti u radu. Redovito sudjelujem u svim fazama nastavnog sata, samostalno donosim zaključke i postavljam pitanja, redovito pišem domaće zadaće, koristim neobvezne izvore znanja i potičem timski rad i kreativno rješavanje problema.


ZAŠTO SAM DOBIO/LA 4?

Vrlo dobar ili 4 -  odgovorima dajem objašnjenja, poznajem smisao rada, dajem objašnjenja za postupke rada i obrazlažem ih. Potpuno, uredno, kvalitativno i kvantitativno izrađujem pisane i praktične zadatke  i dokumente. Raspravljam o usvojenom gradivu,  uspoređujem činjenice i donosim zaključke. Redovito i kontinuirano sudjelujem u svim fazama nastavnog sata i  samostalno donosim zaključke.  Postavljam pitanja i  pišem redovito domaće zadaće. Primjenjujem znanje u rješavanju problema.


ZAŠTO SAM DOBIO/LA 3?

Dobar ili 3 - poznajem gradivo i prikladno ga izlažem, razumijem i poznajem radne postupke. Povremeno sudjelujem u usvajanju nastavnih sadržaja, odgovaram kada sam prozvan/a i samostalno donosim zaključke. Redovito pišem domaće zadaće, ali se zadovoljavam s onim što moram.

 
ZAŠTO SAM DOBIO/LA 2?

Dovoljan ili 2 - znam definirati pojmove, ali improviziram u izlaganju i radu. Radim bez sustavnosti. Ponekad sudjelujem u usvajanju nastavnih sadržaja, odgovaram kada sam prozvan/a. Nisam samostalan/na  i sustavan/na u radu.
Povremeno pišem domaće zadaće!

 
ZAŠTO SAM DOBIO/LA 1?

Nedovoljan ili 1 -  ne poznajem činjenice i postupke u radu, ne sudjelujem u radu, pogrešno tumačim gradivo i radne postupke. Ne ispunjavam praktične, pisane zadaće i dokumentaciju, ili ih pogrešno ispunjavam. Ne sudjelujem u usvajanju nastavnih sadržaja. Nezainteresiran/a sam  za rad i odbijam suradnju.

preskoči na navigaciju